Pàgines

dimarts, 25 de novembre del 2014

Jambo Idiomes

Jambo Idiomes
JAMBO neix del meu interès per tot aquell que parla una llengua diferent a la meva, que amb la seva llengua s'identifica amb la seva cultura, amb el seu país. Quan començo a estudiar l'anglès amb catorze anys i amb una estada al Regne Unit de ben jove, comença a créixer el meu entusiasme per aprendre llengües i és quan l'any 2002, tiro endavant el meu projecte professional: crear la meva pròpia escola. Les 3 raons del perquè de tot plegat: Les llengües estrangeres et poden donar oportunitats professionals. Parlar una llengua estrangera fa més fàcil la comunicació, especialment quan es viatja. Conèixer una llengua estrangera t'obre la ment i et fa créixer l'esperit. 
Durant tots aquests anys JAMBO ha anat evolucionant i creixent. La confiança dipositada pels nostres alumnes ens fa voler seguir amb il·lusió perquè a Artesa també hi ha d'haver una finestra al món i és per això que hem d'aprendre idiomes. Aquest curs 2014/15 Jambo estrena noves instal·lacions. Aquest nou espai representa un gran canvi i un nou projecte professional: Els idiomes, per damunt de tot i, workshops, tallers de curta durada enfocats al saber fer, a la pràctica d’una activitat específica. En breu, sabreu les temàtiques. 
Esperem que us agradi! 
 Dolors Puigpinós Capell Directora

Més inf: www.jamboidiomes.com

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.